Ágó és bandája

A világ legjobb floorball csapatának - mely tévedésből 2010 tavaszán kiesett a magyar másodosztályba - élete és dicsőséges újjászületésének története a kulisszákon innen és túl a bukástól az örök fényig! Valóság-show és sci-fi egyben, ahol bármilyen egyezés a valósággal koránt sem a véletlen műve!

Egy kis útbaigazítás

Ha nem tudod mi a floorball, akkor csússzon be neked van Bommel kattints ide.

Ha baromi hivatalos dolgokat akarsz olvasni a klubbról, akkor nyargalj el a hivatalos honlapra.

Ha nem tudod kik vagyunk mi, akkor olvasd végig az egész oldalt, de leginkább kezd az elején.

Ha pedig mindenképpen frankóra kapcsolatba akarsz lépni velünk, akkor kommentelj, vagy dobj egy mailt a maverick indamail-re, ahonnan a megfelelő helyre továbbítjuk a motyót, de legfőképpen gyere ki egy meccsünkre! / Kartal, Zsivóczky Gyula Sportcsarnok, Iskola tér 3./

Facebook oldal

Következő Bajnoki

Veszprém Lizards – Neumann-Kartal FSE

2010.09.05. 12:30

 

Veszprém, Stadion Sportcsarnok

Wartha V. u. 1-3.

A hét izéi...

A hét szavazása: 

Utolsó kommentek

Friss topikok

„És látá az Úr, hogy jó…”

-Biblia-

 

Örvendezzetek vala és klikkeljetek az irgalmas virtuális tér kiengesztelésére, mert semmik vagytok, ha meg nem osztatok, és még kevésbé valamik, ha nem lájkolátok! Óhajotok meghallgattatott, és a blog szerver végtelen könyörületessége jóvoltából eljött hozzátok a Like gomb! Boruljatok hát le előtte, és klikkjeiteket bőkezűen mérjétek, fukarság bűnébe ne essetek, világgal hőskölteményünk imígyen megosszátok!

 

Peace és Like!:)

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wombats.blog.hu/api/trackback/id/tr972170642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.07.23. 11:34:09

Csak azért nem kattintok rá, hogy tetszik, mert egyrészt én írtam, másrészt mert méltatlal lenne, ha nem Balu nyomná az elsőt...

ZS, a "sunáznámon" még dolgozom:D

Sharky#54 2010.07.23. 11:48:24

váá csak most olvastam h beelőztem Balut, bocsánat, szerintem csak az történhetett hogy vis major van a kerületükben és nincs nete:S

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.07.23. 12:30:51

@Sharky#54: Én csak azt akartam kifejezni, hogy kedvelem, hogy Sharky kedveli...:)

R#8 2010.07.23. 12:40:45

Most komolyan, ezért regisztrálni kéne fészbukra? Neeem, nincs az az /isten/cikk, csakazért sem!:P

Balage55 2010.07.23. 19:01:23

csak neeem??:D
én meghajlok előtte, meg is könnyezem??
akkor most ér végiglájkolni az összeset??:D:D:DD

Balumach1ne 2010.07.26. 15:30:20

@_Maverick:EZ AZ !!!!:D ,de sajnos nem én voltam az első majd legközelebb...

Amúgy meg szerintem lehetne még szúrnám vagy esetleg dugnám gomb a súnáznám helyett;)
süti beállítások módosítása